260810 - Torsdag

Vaknade och mådde precis som igår, piss! Men jag åt frukost då jag trodde det berodde på det men sedan hade jag så jätte ont i halsen, percis som pappa har haft i 1 vecka och jag visste direkt att jag var sjuk!
Jag sa det till mamma sedan gick jag och la mig, vaknade vid halv 12 och mådde genast bättre för att  jag var utvilad men min hals skrek efter vatten. Dock hjälpte inte det! Klockan 20 över 2 stod jag på vårdcentralen och vänta så att jag kunde få träffa en sköterska. Jag sa att det hade gått en dag som jag hade haft ont och hon tittade skeptiskt på mig och typ nästan skrattade kändes det som när hon sa att det skulle gå 3 dagar innan det skulle synas något. Hon sa sedan att jag bara var lite röd. Men dom skickade mig till labbet och vet ni vad? Testet visade sig vara positivt! HA! Efter 3 dagar? Jo, säkert! Jag har halsfluss. Fick hämta antibiotika på apoteket som jag ska ta i 10 dagar men hon sa att jag skulle vara frisk på 3 dagar ungefär så jag kan jobba i köket på tisdag :D

Så nu äter jag antibiotika! Förlängt helg, tors - sön, och det blir spelande, redigerande av lite bilder och så massa TV ;)

Sedan hade ju några av kläderna jag beställde kommit så jag fick prova dom och det är bara 1 par byxor som vi ska skicka tillbaka. Vi väntar även på 4 andra plagg som inte har kommit =)


Pyjamas, halv långa joggingbyxor, långa joggingbyxor


2 st tjocktröjor


Jeans + vita tygskor


2 st tröjor


1 skjorta och en tröja med lite längre armar och som går ner lite längre.


2 st linnen med spets


2 st tröjor till


Typ kofta, inte "koft"-tyg

Visst äger jag på att förklara? HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback