190810 - Första skoldagen

Här är några trötta hälsningar från en helt utmattad tjej..


Kollade på The Hangover igår kväll som slutade vid halv 11. Jag la mig då ner för att somna men tror inte jag somnade förräns klockan blev halv 2. Jag testade med allt, musik, fläkt och te. Inge funka! Och så vaknade jag typ varje timme, sedan när klockan blev 6 så brann min hals så jag gick upp o drack vatten sedan la jag mig igen och vaknade inte förräns vid kvart över 7 och vid halv 8 åkte jag in till stationen i sölvesborg där jag och Angelica tog tåget till Karlshamn för våran första dag som gymnasieelever! :)

Allt var jätte pirrigt, nervöst och svettigt ;) Jobbogt i början och alla 94 och typ också små. Alltså korta!
Massa nya intryck men det var ändå saker som vi redan visste men så träffade jag ju Anika och jag har börjat i HR10 men i B klassen så Anika är min mentor, alltså typ lärare. Det känns skönt, hon sa att hon också pratade med ungdomar om kosten när man tränar, hon arbetar med det genom, SISU. Så jag ska fråga henne om on kanske inte kan komma till något BUS möte. Det skulle vara jätte bra.

Men ska snart sova nu, ska orka upp med bussen imorgon och det ska bli intressant för att se hur det kommer att bli att jagas till en buss på morgonen. Men funderar på att cykla upp till hållplatsen. haha, bara för att jag är sååååååå lat!

Men nya dagen gav många nya intryck, dom flesta i klassen verkar trevliga och roliga. Blivit typ kompis med några redan, Emelie, Robin och Emma ;D Så får se hur allt går :)
Skåpet kommer jag nog att fixa imorgon, det är lite knepigt men tänker man bara på att man ska förbi nummret 0. Ett problem kommer dock fram, hur i helsike ska jag komma ihåg min kod? haha ;)
Jag hjälpte Lollo och har hennes kod i huvudet just nu men får plugga in min egen.. =P

Håll tummarna för att jag ska kunna somna.. Natti.. 

Vårt schema:

Kommentarer
Postat av: Jonna Nilsson

Det var då inte många ämenen det :O

väldigt långa lektioner :P

2010-08-19 @ 21:05:52
Postat av: Fanny

Ser riktigt naijz ut :) Låter som en bra första dag med! Hoppas du kommer trivas =P

2010-08-19 @ 22:35:03
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback