081009 - Torsdag

Imorse var ryggen mycket bättre så jag körde till skolan och då hade vi gymnasieinfo.. Inget roligt idag ändå, musik, barn och fritid, idrott och så hade vi fordon.. Vilket nog är det roligaste av dom ;)

Vid maten så hamnade jag längre bak än dom andra så jag tänkte att jag tränger mig inte utan jag stod kvar så började 7orna knuffas och jag fick Joel på mig. Inte för att han är stor och väger mycket men den lilla kraften han träffade mig med räckte för att min rygg inte skulle börja dampa. Jag gick alltså från matkön och satte mig stelt i korridoren, med ryggen helt rak.. Där satt jag tills vi började våran engelska lektion..

Resten av dagen har gått snabbt, jag gjorde nog rätt bra ifrån mig på sv provet och på läsförståelse provet vi hade fick jag 23/23  MVG!!! Haha, är sååå nöjd =)

Matten gick också snabbt sedan när jag kom hem bytte jag snabbt om och tog en runda ute i skogen på Pauline ;) Sötnosen ska jag även rida på lördag innan jag sticker till Boke för miniridläger (ska hjälpa till) ^^,


Så, imorgon är det vanlig lektion med funderar på att köra in till stan under håltimmen? Får se..
Måste även tanka moppe-helvetet imorgon!! Usch.. Går bara pengar till moppen och mobilen.. Jag som skulle ha ett nytt objektiv till min kamera! *suck*


Paulinus (Mitt nya smeknamn till Pauline <3)



Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Emelie.

Fin häst! =) Vad är det för ras?

2009-10-08 @ 23:45:45
URL: http://semlur.blogg.se/?tmp=0821255
Postat av: Linnea

Nej vad hämsk, fick du ingen mat då? :o :'( //Juwlieh på stallet.se <33

2009-10-14 @ 20:49:42
URL: http://juwliehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback