061009 - Tisdag

Ahhh, seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-g dag idag! Trött på såna dagar..

Men dagen började 8 med engelska och sedan var det NO där vi först fick lämna vårat fingeravtryck (höger pekfinger), alla i klassen gjorde det. Dock var vi i halvklass så att vi var bara 13 då Tobbe fortfarande är sjuk.

Sedan fick Anders gå ut och någon av oss satte vårat avtryck nedanför och så skulle Anders komma in och luska ut vem det var. Det var några som gjorde det men jag testade bara lite på känn så jag inte ville å ut och testa xD Hehe ;)  Nästa lilla test var känsel. Vi skulle känna på olika saker med en ögonbindel på oss och det gick rätt bra. Jag gissade fakids rätt, rätt fort.. (Låter lite dumt kanske..)

Sedan var det ett kyl- och värmetest och medans alla andra fick typ 10 markeringar fick jag två. Antingen har jag väldigt dålig känsel för värme och kyla men det förvånar inte mig så jätte mycket ;) Shit Same, lixom ;D (Ignorera min stavning).

 

Sedan gick allt fort..

 

Efter skolan har jag bara (bokstavligen) suttit vid TV och nu ska jag titta på Hell's Kitchen (stavas?) sedan ska jag Sleepa in my lovley bed =) Jag längtar för jag är sjukt trött just nu och imorgon ska jag rida Pauline igen. Med Åsa på Chikitita och Vicky på Morris..

 

Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback