081109 - Söndag

OPS, lite seeeeg.. IGEN!

 

 

Jag tänker inte rada upp allt som hänt i veckan men jag ska därimot nämna lite..

I torsdags tog jag sprutan mot svininfluensan och den kändes inte, sedan satt jag vid datorn och tråkade xD Snacka massa roliga saker med Julia och rollade med henne =) Hihi :D

Men under natten så kom det, den ömma armen och huvudvärken. Så när jag vaknade i fredags mådde jag inte så sjukt bra, HAHA (Sjukt?) Jag vet, dålig humor!
Det gick över med ett X antal värktabletter och dagen den gick. Stannade till i stallet för att snacka med Åsa om tiderna för lördagen och fastnade där. Ryktade Pauline och så även den lilla spralliga hästen Missy ;D

Haha, Sofie hade inte bytt täcken på dom på morgonen så dom hade gått med termotäckerna i hagen. = LERIGA!

Och så fixade jag lite annat innan jag körde hem och då ringde jag till Alle för att mina filmer hade kommit. Första säsongen av Las Vegas. Jag vet, men jag ska ha alla säsonger. I LOVE THAT SERIE! Fick även en film med Zac Efron. "The Derby Stallion"
Så jag och Alle tittade på den, sedan slappade vi.. Åt gooodis och sedan när Alle hade kört så somnade jag med feber.

Men lördagen gick bra, mådde inte alls dåligt och tävlingen gick bra. Säger GRATTIS! till Vicky som gjorde 2 bra rundor. Dock ett nerslag men det gjorde inget, sjukt fin runda =D

Fick snygga bilder på lite olika hästar också =)

 

Sedan tillbringade jag min kväll tillsammans med familjen Jönsson, TREVLIGT =D

Vi åt Pizza och sedan godis medan vi tittade på körslaget och sedan en film på 4an. Körde inte hem förräns klockan 12 på natten. En mycket trevlig dag!

Bra sällskap, god mat, hästar, godis, film och ja.. Bra sällskap =D

 

 

Idag har jag inte gjort ett skit, legat i sängen och sett första säsongen av Las Vegas =D

Sedan nu ikväll kom gäster och vi åt lite god mat, plankstek =) GOTT =D

 

Ska platta håret nu och sedan sova..

 

Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: vicky

tack<3

2009-11-22 @ 14:02:56
URL: http://vickyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback