MISTER BOGART <3


För många av er kommer detta nog som en chock!

Rest In Peace <3


Nu har det hänt, Mister Bogart har släppts fri från denna värld. Jag kan se
honom, när jag sluter ögonen, galoppera över dom gröna ängarna utan sina
låsningar och hans ben är okej. Men det är svårt..
Jag älskar honom, jag kommer aldrig sluta och nu är han borta från denna
värld. Jag kommer aldrig mer att träffa honom!
Aldrig få känna hans mjuka päls under mina fingertoppar, inte så dra igenom
hans tunna man och jag kommer aldrig mer kunna kyssa hans mjuka mule och
säga att jag älskar honom..
Men hans finns i mitt hjärta och där kommer han alltid att finnas <3

 

 

Vila i frid, älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback