Hör upp!

Det är såhär, ett pervo har addat mig på MSN och ville ha 'camsex' med mig. Han hade hittat mig genom BDB och var inte från sverige så jag ska testa en sak. Det finns en chans att han går in här, jag har spärrat min BDB (igen) men risken finns att han kan vara här inne också och jag vill gärna undvika det. Finns det en chans och jag upptäcker att han är här så låser jag min blogg och ni underbara läsare får lösenordet <3


Men jag kommer säga till isf. Och under detta testet skulle jag uppskatta om ni tog hänsyn till att menyn (med alla datum och allt) finns längst ner på sidan. Det ska ni nog klara av i någon dag eller kanske max 3. Bara så jag ser om det är någon idiot som snokar!!

Men som sagt, skriver om min dag imorgon. Nu ska jag titta på film och sedan sova..



Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback