121209 - Lördag

Min dag var rätt bra idag faktiskt, jag hade tänkt försöka att börja blogga igen. Nu seriöst, men jag saknar Bogart.. Så innerligt!!

Vaknade vid 11, gick upp och glodde på TV och satt vid datorn tills klockan blev 2. Då drog jag på mig kläder och körde in till Bokeslätt.
Gick in till Bogarts gamla box och bara stod det, det kändes så naturligt. Precis som jag brukade gick jag in men i boxen stod ingen vacker och stor fux som brukade spetsa öronen och titta åt mitt håll utan där stod en sur brun häst, Scott.
Jag ställde mig framför boxen, det gjorde ont! Det kändes hemskt! Jag ville inte egentligen göra det men jag var tvungen att möta det, förr eller senare!

Malin kom till stallet och jag stannade henne för att fråga och jag frågade hur det hade gått, hon sa att allt hade gått bra. Precis som planerat, han hade varit lugn och sånt. Det känndes så skönt att höra att allt gick bra!


Imorgon är det då Julbasar på Boke, det börjar klockan 1 men jag ska vara i stallet klockan 10 ;)

På vägen hem tankade jag och hyrde en film, The Uninvited  så får se om den är bra.. xD
När jag kom hem stekte jag lövbiff men stekt potatis, mums.. x)

Köpte en tidning också, Expressen där det stod 4 sidor om Erik ;) <3

Det fanns en 'dam' som heter Maria Brander som påstår att Calle inte hade en chans med vinnarlåten Higher men det är bara löjligt, bara för att hon gillar Calle ska hon inte påstå att låten passade Erik bättre. Det har inte bara med rösten att göra, det har med framträdandet också att göra så jag tycker hon Maria ska lägga ner och inse fakta. ERIK VANN!!




En bild jag gjorde igår ;D


Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback