051209 - Lördag

Igår blev det inget skrivet då jag somnade framför tv i soffan, dom väckte mig vid 6 på morgonen xD Då skulle jag gå up 3 timmar senare.. Usch xD

Idag gick jag upp vid halv 10 istället och örde till stallet, där tog jag och Sofie när pollarna och sedan mockade vi, Sofie gick senare och jag fick göra resten. När allt var klart skulle jag gå ner och ge hästarna hö och hundarna mat men då hade jag glömt Åsa's nyckel hemma så jag körde snabbt hem och hämtade den innan jag fodrade hundar, hästar och mig själv. Nu är alla mätta och belåtna xD

Senare ska jag till Boke där jag har lilla Bogart som ska få vandra en runda och Alle ville hänga med så visst kan hon det ;D Roligt att vi får lite sällskap, min polle och jag  =)

Efter det ska jag hem och packa innan jag ska till Alle, sova hos henne ikväll! =) Kameran ska med så se upp =D HAHA!


Får väl gå upp till stallet nu och packa den sista höpåsen med 6kg i och så ska jag säga att Missy är ett riktigt AS då hon sparkade efter mig när jag kom in i hagen med höet. Fan asså, då röt jag åt henne sedan så fick hon sitt hö innan jag gav alla andra och när jag gick ut igen, Missy står själv då Pauline behöver vila från henne.

När jag gick ut igen då vände hon röven till mig och fan va arg jag blev, hon är galen den hästen. Hon fick en smäll av påsen så hon flög fram innan jag gick ut. Jäkla häst! Vad ska det bli av henne egentligen?

Vem skulle vilja ha henne? Inte jag, inte om hon håller på som hon gör!

Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: okej (:

är bilden sådär kort? fin (:

2009-12-05 @ 15:16:11
URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: man tror ju inte det ,men blev näjd faktist ,haha

tack så mycket ;)

2009-12-05 @ 15:17:15
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback