051209 - Lördag FORT.

Packade höpåsen innan jag tog med mig hundarna ut i skogen, blev en timmes runda så dom var rätt trötta på mig ;D Haha!

Sedan körde jag hem, packade ihop allt och körde till preem där jag tankade och väntade på Alle innan vi körde till Boke och tog Bogart ut på en runda.. Haha, hann linda 3 ben när Alle lindade ett framben ;) Hihi..
Han har massa sår som jag måste smörja så imorgon hänger helosanen med till Bokeslätt för Bogen ska få bli omplåstrad ;)

Det gick bra med Bogart, fotade även honom.. Min älskling =D

Ny bild från igår =D Min söööööta Älsklings Bogart <3  Älskar dig killen <3


Sedan gick jag och Alle en runda med honom, blev inte så lång då det blev mörkt sjukt snabbt.

Efteråt körde vi hem till henne och där bäddade vi och grejade. Tittade på Tv innan vi åt sjukt god köttfärslimpa med sås och potatis =) Sjukt gott!!

Sedan bakade jag och Alle pepparkakor på kvällen ;) H-A-H-A-!

Kan ni gissa vad detta är? HAHA!

Sedan fjantade vi.. Kommer knappt ihåg! vad gjorde vi? ;)
Typ somnade..


Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Alle

jadu, vad vi gjorde de va en jävla massa! :P men kul va de. och den där pepparkakan vet jag inte.. ;)

2009-12-07 @ 17:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback