170809 - Måndag

Detta blir inte så lång blogg då jag är rätt ledsen nu..

Vaknade vid 1, åt lite frukost och började skriva min blogg och tittade på TV  =D
Det var sååå roligt men sedan fick jag veta en sak som gjorde att allt bara rasade samman..


Alexandra ringde och var jätte ledsen, hon sa att Sofia hade bestämt sig. Hon skulle ta bort Sanett..

Det var som ett slag i magen!

Så, typ 40 minuter senare hämtade jag Alle hos Johanna (hennes moppe skulle på service) och jag körde henne hem där vi bara var hos Nettan, fotade och ryktade. Bara var hos henne..

Sedan fick jag köra hem då Sofia skulle komma och nyss fick jag ett mess av Alexandra. Det blir antingen imorgon eller på onsdag!

JAG VILL INTE!                                     JAG ÄLSKAR DIG SANETT!!
Nettan
Älskar dig <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback