130809 - Torsdag Del 2

HAHA, tror att jag just skrämmde en billist men det tar vi sen, först mig dag xD

Dagen var rätt kort.
Mamma gjorde pizza så vi åt och sedan skulle dom till Norje så jag tog moppen och körde dit jag också.
Det blev efterrätt där, chocklad och nöt-kaka med grädde =D
Vi satt och snackade och jag fick min lilla paket eftersom jag inte var på kollot så jag satt och lekte med plockepinn innan jag körde hem.

Resan hem gick bra tills jag kom utanför Lörby där någon knäpp människa bestämde sig för att köra med heljuset på bakom mig. Han skulle sedan köra om och låg coh körde lite snett bakom mig, såg inte ett skit eftersom det hade regnat! Jag höll fan på att köra av vägen!

Sedan svor jag och var skitsur, det var troligen en Mjällbybo då han svängde in till Mjällby men det var inte det sista för när jag kom till Markasträtet och skulle svänga in på vägen kom en till sån med helljus och körde bakom mig. Han körde länge och tätt bakom mig, jag såg inte heller något så när Stall Markstreet dök upp tog jag min chans och bara bromsade, körde in lite på busshållsplatsen och sedan ut när bilen kört förbi. Jag körde då efter honom med huljuset på och blinkade irriterat med det och vet du vad han gjorde? HAN STANNADE BILEN!!
Jag körde upp vid sidan och förklarade att vi också hade backspeglar och inte ville bli bländade, att jag höll på att köra av vägen och att jag hatade idioter sedan körde jag vidare mot Hörvik och han släckte helljuset för att sedan köra om och tända det igen.. Usch.. PUCKO!!

Men sedan när jag kom hem så fastnade jag vid datorn fram till 4, då kröp jag isäng. För trött för att skriva blogg..
Förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback