120809 - Onsdag

Ikväll ska jag erkänna att jag är kass och avensjuk på många andra.. Och erkänna att jag behöver hjälp!
Men det tar vi längre ner så läs igenom allt! ;D

Jag vaknade vid 1 och satte mig på dass och skrev blogg över gårdagen, märker att jag ofta tar med mig datorn överallt. Jag skulle sedan duscha så jag loggade in på Spotify och lyssnade på lite Infinity medan jag dushade sedan kollade jag på Wildfire och sedan på andra pogram samtidigt som jag rollade. Jag rollar ju överallt ;) Haha

Alexandra ringde och ställde 3 väldigt lustiga frågor;
Är du hemma? Inte död?
Vad gör du?
Är kissen inne?

Vafan? Tänkte jag men en liten stund senare stod hon och en annan liten tjej utanför dörren. Med Snix (<3) och Leon.
Johanna hade lite träning på Vita Vallen så efter att ha hälsat på Snix och mina båda föräldrar också gjort det fick katten också göra det. Rädd? Inte ett skit! Haha!
Men sedan tog jag min kamera och moppen och vi stack upp till Vita Vallen där jag lekte fotograf och måste säga att jag fick snygga bilder på Leon och Snix :) Fick även beröm av Alle <3 Tack älskling <33

Vi gick en liten runda med hundarna och gissa vilken jag hälsade på eftersom jag ändå var där uppe?
Jo, Miss Sixty M. Gud som hon har växt sedan jag såg henne senast, vare inne och kände igenom henne lite snabbt och hon mådde bra. Hälsade på Cavaletti lite också sedan kollade vi in stallet som Ulrika har snackat om att hyra. Det är fortfarande snyggt. Eh ja, användbart iaf men lite nya väggar till boxarna och putsade fönster sedan är allt okej.. ;) Kanske ny dörr och lite nytt i sadelkammaren. Nästan så bra att man vill göra det själv men jag har inget häst... :(
VILL HA EN HÄST ATT RIDA, BÖRJAR BLI DESPERAT!
Ser någon rida och det bara suger till i mig.. Vill rida..

Efter det körde jag hem och gasade myggor i mitt rum så nu luktar det bara den jäkla radarn i hela rummet så jag sitter framför den stora TVen och kollar på CSI, mitt i natten ;) hihi


Men nu till det jag behöver hjälp med;

Min blogg skriker efter en egen design och jag kan ju inte göra en sån.. Någon som har lust att hjälpa mig?
Ni vet, jag kan ju inte ens med det lättaste i Photoshop. Men jag suger på detta med sånt..
Hjälp?
Eller berätta hur jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: Nellie

Amanda Nyström Vicky syssling, e skitbra på sånt. Hon har fått hjälpa mig och Vicky :p <3

2009-08-13 @ 12:16:06
URL: http://nellienilssons.blogg.se/
Postat av: amanda

jag kan hjälpa dej :)

ska fixa vickys i phs

asså gör typ inte så komplicerade men den senaste jag gjorde www.carinasvensson.blogg.se

kolla om de är typ sånt du är ute efter inte likadant men aah ;) skriv på msn så kan jag hjälpa dej om du vill asså hjälpte nellie lite men asså hon gjorde allt men sa hur man gjorde och sånt fasst de är lättare för mig att göra en att förklara haha ;)

2009-08-13 @ 14:08:29
URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Postat av: vicky

jag det har hon gårt )assså missy) xP <3

2009-08-14 @ 21:06:42
URL: http://vickyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback