100809 - Måndag

ÄR SJUK! HEMSKT!!     Hjälp mig...

Har haft ont i huvudet hela dagen och vid 6 blev det så allvarligt att jag fick lägga mig och började då kallsvettan och frös så jag hade gåshud! Låg och kollade på TV i mitt rum, vilket var längde sedan då jag inte använder mig boxer, knappt! Utan kollar bara på DVD eller spelar när jag spelar så använder jag TVen.
Vid 9 blev jag så sjukt varm att jag fick gå upp och öppna fönstret och sedan fly från mitt rum, fick då lite mat i magen som höll på att komma upp och just nu dunkar huvudet så jag måste snart avsluta och fortsätta att koncentrera mig på Prison Break som går på tv just nu. Första gången jag ser det på jätte länge. Har inte brytt mig om att titta på den nya säsongen då jag inte orkat men ska gå in på CDON och köpa dom första säsongerna av Prison Break och av Lost (som jag inte heller sett på evigheter. Typ 3 säsonger sedan slutade jag då jag inte hade den tid som behövdes).

På Lördag är det grillkväll klockan 19 på Hällevik, med The Twins och lite andra folk! ;)
Nästa Torsdag börjar jag Årkurs 9. Hur har det gått till? Är helt förvirrad då det känns på tok för tidigt att börja 9an. Jag vet ju inte ens vad jag vill bli!


Blir kort idag men en sak måste jag  bara säga, har träningsvärk efter ridturen på Freja igår <3

Kommentarer
Postat av: amanda

jag måste ha tur inte varit äkta sjuk sen förskolan då jag typ spytt ;O

annars bara typ förkyld ,,

2009-08-11 @ 13:52:31
URL: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback