080809 - Lördag

Så, då var man tillbaka på Hällevik hos Alexamdra. Jag skriver min blogg just nu då jag och Alle senare ska köra till Johanna och sova där. Ska även testa att rida Freja imorgon ;) Sköj men är dock lite nervös.. Hihi

Idag vaknade jag vid 10 och mådde rätt bra, lite ont i huvudet bara men det gick över med en tablett av Alvedon.
Satte mig vid TV;en men kom på att det var ingen "Wildfire" idag då de e Lördag så jag kollade på "How I Met Your Mother" istället och sedan "Simpson" och allt annat och det betyder att jag bara har kollat på TV 3 idag. Tills klockan blev 7 då jag körde till Hällevik för lite "Festande" (höhö) i husbilen och såå.
Senare kom Alle och då gick vi en runda runt bland allt folk man "känner" och sedan ringde vi till Elof och frågade ut honom varför han påstår att Alexandra har virus på sin dator. VILKET INTE STÄMMER!  - Det är kollat!
Sedan när vi hade flummat oss med Elof så gick vi vidare och gissa vilka som kom cyklande? Jo, "F"
"F" kom cyklande och jädra vad han glodde på mig och jag på honom.. Hmm? Säger det något? Mig gör det ^^
Men så bliv jag ännu mer flummig och vi gick bort till Hanöhus en runda och sedan uppåt igen och där cyklade dom om oss för att sedan fortsätta ner vid hamnen. Alle och jag vi satte oss i husbilen en stund och då kom Ramona inom så jag fick en lite liten pratstund med henne också innan dom körde hem och sedan gick Alle och jag körde moppe hem till henne där jag nu sitter och skriver blogg.

Nu ska jag logga ut sedan ska vi köra till Lörby där vi kommer att spändera natten som häst och hundvakter. Imorgon ska vi rida, jag ska rida Freja.

Vi hörs imorgonkväll..


PS. Har panik inför detta med att jag ska börja 9an. Hur har det gått till föresten? Usch o fy och blää.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback