070809 - Fredag

Det blir kort idag för min dag har varit förjävlig..!!

Gick och la mig vid 1 igår (tekniskt sett idag), vaknade vid 4 och fick kuta in på dass och hade så fruktansvärt ont i magen att jag inte kunde sommna men lyckades lite över 5 för att sedan vakna igen vid halv 8 och till dass. Detta fortsatte 2 gånger till. Vid 9 och 10 så vid 10 gick jag upp och la mig i den kalla soffan. Usch så dåligt jag mådde..

Ringde till mamma och sa att hon fick köra till apoteket och köpa medicin vilket hon gjorde men dom fick jag inte förrens vid halv 6 när hon kom hem.  Alle kom och munttrade upp mig en del, tack <3
Sedan när jag fått medicinen av mamma så mådde jag mycket bättre så när dom gav sig av till Jazzen stack jag och Alle till Johanna i Lörby. Ska sova där med Alle imorgon och rida Freja på söndag. Är nervös..

Men kvällen var rolig, åhh vad jag älskar Johannas hundar. Snix (stavas?) bäst <3 Gullgris ;)

Nu är jag då hemma och ska snart sova, ska dricka massor med vatten nu och ta en värktablett innan jag somnar.

Känner mig som en knarkare;
8 värktabletter på ett dygn + 2 andra som mamma köpte i stan

Får se hur jag mår imorgon..


Kommentarer
Postat av: Alle

Snix behöver en fodervärd i en vecka ställer du upp?? :D

2009-08-09 @ 23:44:31
Postat av: Alle

Snix behöver en fodervärd i en vecka ställer du upp??:D:D

2009-08-09 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback