060809 - Torsdag

Tjena, min dag har varit lite så och så och mitt humör just nu; Utmattad = Alltså är jag lite snurrig och dan ;)

Jag gick upp vid lite över 10 och började nästan direkt att kolla på "Wildfire", alla avsnitt som var inspelade från veckan. Kollade på 2 avsnitt igår (vilket blir i förrgår då klockan nästan är 1), så idag blev det 4 avsnitt så just nu är jag trött på Wildfire eftersom nu har jag kommit ikapp var jag började kolla innan. Detta som kommer hända har jag redan sett en gång och jag vet slutet. Hur det slutar för Matt, Kris och Jr. Davis men vi får inte glömma Wildfire och hans föl Flame samt alla andra ;)

Men efter det så kvar väl klockan vid halv 2 så jag masade mig upp ur soffan och klädde på mig sedan tryckte jag ner mammas pärm i väskan och körde till Mjällby där jag lämnade den innan jag körde hem igen. När jag kom hem kollade jag på "90210" som också var inspelat och fick då se snyggingen Kellan Lutz (som spelar Emmett Cullen i "Twilight"). Han blev en riktig tuffing i detta avsnittet som jag också har sett innan ;)

Jag började kolla på en film om dom dårarna som "uppträder" i Falkenberg under sommrarna. "Bröllop och jäkelskap" var det jag såg och när jag precis var klar med den så fick jag ett mess från Alle och vi möttes hos Sanett där vi stod och snackade och gosade med dom innan vi körde hem till Hermansson's där vi flamsade lite ;) Precis som gamla goda tiden <3 =D
Sedan var det mat hemma så jag var hemma i en halvtimme och åt innan han körde hem till Alexandra igen. Vi gick en runda ner på Jazzen men mamma och pappa var inte i husbilen men vi hittade dom i Tommy och Helenas båt, Tims mamma och pappa. Jag och Alle gick sedan vidare till stranden där vi gick ut på bryggan och vilken var där? Jo! Jennifer, Anna och Angelica Jönsson. Vi snackade med dom medans dom badade, Angelica var fegast! Hehe
     Vet ej hur länge vi var där men kanske en timme tillsammans med dom innan vi stack till husbilen och satt där inne och snacka om, det har jag och Alle. Mycket att snacka om!  Men sedan skulle mamma och pappa hem så dom låste husbilen så jag och Alle gick hem till henne där vi satt och snackade innan jag tillsist hörde hem.

Så nu är jag hemma och får nog ta någon värktablett innan jag lägger mig, tänkte dra på mig mjukisbrallorna och sätta mig i min mjuka fotölj och surfa lite. Läsa lite skvaller i någon minut innan jag kryper till kojs..

Ha de bra så länge.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback