Dag 9

Dag 9 Saker som gör dig lycklig



Här finns det också så mycket att ta upp, uppskattning, min kille, mina vänner, en like på facebook. Det finns så mycket som gör mig lycklig men främst är det personerna i min närhet. Jag må säga det för lite till alla men jag älskar min familj och mina vänner, finns inga som slår dem!

Min pojkvän som jag totalt kärat ner mig i gör mig sjukt lycklig, om det så skulle vara för det minsta lilla smset eller gesten, hur hans hand känns i min, hur hans läppar känns emot mina. Bara att få titta in i hans blå ögon gör mig helt varm inuti!


Något som också gör mig lycklig är att titta tillbaka på vad jag har åstadkommit från till nu, den 30 januari 2016. Vad jag har gjort med mitt liv - som jag aldrig trodde för bara några år sedan! Hur jag överkommit rädslor och bekämpat monstren i mina dörmmar <3 det må låta töntigt men det är lite de jag är - töntig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback