Dag 6

Dag 6 Något du skulle vilja ändra på dig själv
 

 
Denna fråga är väldigt enkel att svara på, tror alla. 

Det är klart att jag vill ändra mitt utseende. Jag vill också vara smal och få plats i ALLA kläder som hänger på skyltdockorna. Men det är så ytligt!


Något som jag verkligen skulle välja ändå på mig är mer inuti mig, jag skulle vilja kunna kolla mig i spegel och vara nöjd. Jag vill kunna känna mig nöjd, inte bara med mitt utseende men också mina prestationer! 


Just den lilla nervtråden i min hjärna som symboliserar just det - nöjdheten med sig själv. Jag behöver inte se ut som någon på Top Model, eller vara lika framgångsrik som de som sitter i Dragon's Den - nej - de behöver jag faktiskt inte. Men något jag behöver är att jag vill kunna känna mig nöjd, vara nöjd efter en dag på jobbet, efter ett träningspass eller ridpass. Vara nöjd med att jag har klarat ett litet mål varje dag, det är något jag verkligen önskar.

Men vi jobbar på det! :D

Kommentarer
Postat av: Barbara Mattisson

♡♡♡♡ ;)

2016-01-28 @ 18:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback