Vi börjar om!

Med start igår så började jag räkna propoints hos viktväktarna igen.

Jag kom av mig när jag åkte upp till Göteborg i slutet av februari iår, det var för att ta en "paus" just när vi var där. Slippa räkna och bara slappna av just för den minisemester det faktiskt var. Sedan dess har jag ju räknat men långt ifrån lika noga och i juni när jag började jobba mer än bara några strödagar så sprack det. Tyvärr. Hårt att erkänna men det sprack och jag gick ju på grund utav detta upp i vikt igen. LÅÅÅNGT ifrån allt jag gått ner men några kilo. Klart de blir så, de förstår ju varenda kotte lixom. Problemet är väl egentligen inte vad jag stoppar i mig utan mängden jag just stoppar i mig när jag väl äter.
 

Men nu kör vi igen, bara på't igen! 
 

Träning och bra kost ska nog göra nytta, vi hoppas ju såklart på de bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback