Hur fan lyckas jag?

Steg upp, kände mig lite stek i nacke och axlar men inget ovanligt. Väntade på sotaren innan jag körde till stallet. Gordon skulle markarbetas och även kom boxarna idag - äntligen!

Värmde upp och kom igång, han kändes bra i vänster galopp men lite tyngre i höger. I traven var han något lite vinglig men med ett stabilt tempo löste de sig. Någonstans under travarbetet blev han lite tung och fick lite 
oväntat vikt i händerna som gjorde att axlarna åkte bra. Ett obehagligt hugg kändes i axeln och så var den paj...


Någon nerv som ligger i kläm eller något, fick iaf skritta av nästan direkt och sitta av. Kunde inte sträcka ut vänsterarmen eller vrida huvudet åt höger. Lite obehagligt men varit med om just detta innan, inget märkvärdigt tänkte jag.

Inte blev de bättre på vägen till jobbet i bilen, skulle ta fram en vsttenflaska för att skölja ner en Voltaren men de gjorde så ont att jag nästan lipade. Sjukt!

Men jobbade ju ikväll, blev lite bättre men sticker och hugger i axeln vid för hastiga rörelser. Ska bli intressant att se hur jag mår imorgon. De ska ju skruvas boxar på lördag så hästarna kan få sova inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback