go HARD or go HOME!

Dagen bjöd på jobb tills 16.10 och sedan var de ombyte och direkt till gymmet i Hörvik, ja ni läste rätt. Gymmet - IGEN!

Men hade PT i en grupp om 4st, grundträningsövningar med fokus på överkroppen. Tränade med kettlebells, hantlar och skivstång. Jobbigast var lätt farmer's walk! Herregud, det var helt sjukt tungt tillslut. Kettlebells på 15kg var inga problem att gå med, tillslut fick jag hantlar som vägde 22,5kg. I VARJE HAND!
Att bära på 22,5kg i varje hand var ingen fara för min rygg, axlar eller armar utan det var så tungt i just händerna. 
 


Sen var det dags för 45 minuter spinning! Denna gången var det en ny instruktör som hade ett annat upplägg. Passade mig väldigt bra! :) Kände ändå att jag kunde hänga med mer och bra musik. Det är lite de det hänger på också, musiken som spelas - det handlar mycket om den. 45min gick rätt så fort, jag kunde behålla fokus betydligt mycket bättre. Fick ut mer av träningen på så sätt!
 


Så nu är jag slut i kroppen, men bra trött i huvudet. Kanonbra. Kommer somna och sova gott i natt :)


Imorgon bitti är de nästa träningspass! JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback