Dy'on chaps och Gordon G

Häromdagen var det du dax att dra på sig chapsen och plåga mig själv för att töja dem. Nu uppstod dock ett problem - vilka byxor skulle jag ha? Kan ju ej knäppa dem över ridbyxor än...
 
Men hittade ett par gamla ridbyxor med kardborre längst ner dom jag kunde vika upp och så hade jag tävlingsstrumpor under bara. 
 
 
Ser väl inte så dumt ut va?
ridbyxorna är varken snygga eller värst sköna men detta funkade :)
 
Var ju ute med galningen Gordon också, han kändes lite trött i kroppen efter han vilat efter tandläkaren i 2-3 dagar. Han var istället väldigt tittig och gick och spände sig. 
 
 
Men än en gång levererar vi en grym utsikt 💚 gäller att veta var man kan rida :)
 
Bor så vackert <3<3
 
 
Själva ridningen med chapsen var kanon, lite smått avdomnade vader men bra stöd och väldigt bra känsla! :) sjukt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback