Ariat Devon Pro VX

Nu har jag ju haft chansen att testa på mina nya Ariat några gånger :) 

Jag har insett att jag har tydligen en större vänsterfot då den skon var såååååå trång! 

Men första gången var jag med Åsa och Vicky på träning så hade läktartjänst så efter att ha lastat häst och sedan lastat av, fixat och trixat fick jag ta av mig skorna en stund. Det gjorde så ont!

Sedan var de dax att rida i dem och Gordon var försökskanin. En skogsrunda och mocking och liknande. Under de 50 minuterna i skogen hade jag ont i 49 av dem! Så ont att foten inte ens domnade av.

Men när jag väl satt av och fick lida pin igenom mocking så var de ändå lite mer formade efter foten!

Loca bar nästa ut i tisdags och de är betydligt större nu, klämde inte eller något liknande. Kändes amazing :D

Nu väntar jag bara på chapsen som jag beställde på GHS :) fina Dy'on chaps :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback