Träningschema

Eftersom jag installerade och loggade in på Edomondo nu med min nya Samsung så fick jag ett premiummedlemskap under 1 år. Har ju aldrig använt premium förr men nu kan du se mer när du tränat och hur exakta dina intervaller har varit. That's amazing!

Och du kan lägga upp en träningsplan som jag just har gjort. Nu ska de bli förändring!

 
Jag har satt mitt mål till den 27/2 - dagen vi åker upp till Göteborg :)

Mitt mål är att klara springa 10km! Detta gör att deras rekommendation är 4 dagar i veckan vilket jag kommer varva med ridning, mycket i 3 veckor då jag har 2st hästar att rida :) Berättar mer om det senare efter jag provat den andra hästen ikväll :)

Men så då läggs ett intervallprogram upp och första dagen idag går då ut på att jag ska gå med korta jogg intervaller i 2,44km. Vilket är ingenting egentligen. Har ju joggat 4km. Men detta ska då bli intressant och se om jag stärks efter alla intervall träning :) 

Satte slutdatumet till februari för att se om det funkar! Då har jag ju sedan 2 månader att hårdträna tills min deadline i maj. Det börjar närma sig med stormsteg och jag är faktiskt lite rädd att jag inte ska klara det :( Behöver ha lite pisk och stöd, träffat Sara för lite :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback