Är jag med i biggest loser 2016?

Jag har aldrig tyckt om att kolla på biggest Loser,  jag har alltid tänk på att det är min egen framtid. Om jag inte slutar kmr jag se ut som de gör på TV. Precis som många andra har jag försökt förtränga detta och bytt kanal eller stängt av TVn. 

Men medan jag satt och antecknade och grejade med lite papper fick första avsnittet gå på Apple - TVn och jag insåg att de är väldigt unga denna säsongen, de är mellan 21-33 de flesta alltså. En av killarna är lika gammal som mig, Jonas, och kmr från Emmaboda och väger 145,5 kg.
Den minsta tjejen är 23 år gammal och väger 98,1. Detta skrämmer mig, hon väger vid första invägningen mindre än vad jag gjorde i november! Detta gör mig rädd, mest för mig själv. Är jag en deltagare till nästa år? Är det jag som kommer stå där i TV om jag inte klarar av att gå ner i vikt? 

Det är inte mycket som skrämmer mig men detta gjorde verkligen det, herregud! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback