Träningschema

MÅNDAG:
Jag: Ut och gå - 30min
Loca: Vila
 
TISDAG:
Jag: Ut och gå - 40-60min
Loca: Jeanette
OBS! Möte med arbetsförmedlingen 14.00

ONSDAG:
Jag: Vila
Loca: Skog
OBS! Invägning?
 
TORSDAG:
Jag: Dressyrträning, Olofström - 60min
Loca: Bana, trav/skrittarbete (som Bettans träning) ca 30-40min
OBS! Invägning?
 
FREDAG:
Jag: (Ut och gå - 30min)
Loca: Skog (ev. galopparbete på stubben)
 
LÖRDAG: Lucia
Jag: ??
Loca: Jeanette/Jag
 

SÖNDAG:
Jag: ??
Loca: Jeanette/Jag


Kan vara att jag bollar med dagarna och ändrar ordningen på Loca. Onsdag, torsdag och fredag är mina så jag tänkte ett pass på banan och två i skogen men funderar på att lägga in galopparbete ena dagen. I skogen då, beroende på väder, och då kan jag skritta henne en runda/gå en runda med henne på lördag :) Ingen klättring denna veckan, den tar vi nästa vecka :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback