5% / delmål 1 avklarat

I torsdags nådde jag mitt första delmål av 5%! Det 95,4kg och vågen stod på 94,9kg! det är 5,6kg borta på 5 veckor. Jag går stadigt ner lite över 1kg i veckan och om jag håller det så om 6 månader ska jag ju ha gått ner 25kg och vara på min målvikt.
 
viktigt att veta är att min målvikt inte är baserat på BMI. Enligt de så ska jag väga mindre men det är jag inte ute efter. om jag kommer ner under 80kg och blir av med de mesta magfettet så är jag så jävla nöjd.
många som har gått upp i vikt har varit smala och vet hur de sett ut som smala eller iaf mindre än vad de är idag. Jag har aldrig varit smal, jag vet inte ens när jag vägde 80kg och jag är bara 20år gammal.
Men detta gör att jag kan inte föreställa mig hur jag ser ut som smalare eller utan allt fett vilket gör de svårare för mig att ha en målbild eller ha kläder som mål då jag haft denna storleken eller något mindre i 8år. Deprimerande va? Yes it is But it's time to change that!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte skriva en massa exempel på vad du äter, dricker och hur mycket du tränar? Vill också gå ner i vikt men vet inte vad jag ska börja med, vill också ha tips på mättande mat saker så man miskar sötsuget! :)

Btw så ska du inte ha mobilanpassad. Mycket lättare att läsa utan även på mobilen! :D

Svar: Hej! :D
Ja, absolut! Kan börja göra ett matinlägg vad jag äter om dagen och förklara mer om hur allt funkar ;) Börjar imorgon för idag har jag ätit pizza :P hahahaha
hkmama.blogg.se

2014-12-07 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback