Världens sötaste ungar! <3

Än en gång störde jag Sara i hennes rutiner genom att komma och busa med barnen, åka med och handla och vara helt i vägen! (Som vanligt :P)

Men fick umgås med världens sötaste och goaste ungar som jag saknat något enormt!!!
 

Och på ICA MAXI i Bromölla hitta Ville Kalaspuffarna och blev bosatt där :)

Medan sockersöta Albin gjorde mig sällskap i kundvagnen! ;) Sååååå SÖT han är! 
 
 
 

Sjukt att jag har sagt att jag aldrig vill ha barn men älskar barn! Jag älskar barn och på något vis älskar de mig också! Tro det eller ej. Men fördelen med att inte ha några egna barn är att man kan 'dumpa' över de till föräldern när de blir jobbiga. Bra resonemang? Nja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback