Fullt ös medvetslös

Det är fullt ös halva mina dagar och nu är det snart dags att bege sig till Sandhamn igen för lite joooooobb...
 
 
Ledigheten har varit fantastisk men också jävligt jobbig då jag nu måste lämna hela mitt liv här nere igen och fortsätta med de jag har i stockholm. Vilket ibland kan vara pest och pina.



Men har handlat lite till rummet på IKEA och även lite annat mys. Nu är problemet istället att jag måste få med mig alla mina vinterkläder upp då jag inte kommer hem förrän jul - om ens då?! - och jag kan tänka på att det blir SVINKALLT på Sandhamn i vintertid.

Här hemma i Sölvesborg har det varit kanon väder fram till idag då det störtar ner - fick köra 50km/h från Mjällby hem till Hörvik då de stod vatten på hela vägen och jag inte vill ha vattenplaning men min fina lilla volvo <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback