Nyduschad med kalaslångt hår

Efter en dag som denna va de kanonskönt att ta en kall/varm dusch och få bort all stekos från hår oh hud. Det sätter sig som sten på en, kläderna stinker skit som jag har under och man kan typ skrapa av stekfett från huden. Man behöver iaf ingen fet kräm då de badas i olja och smör, nästan bokstavlingen.
 
Men jag insåg nu, IGEN, att jag har enormt hår nu igen. Fönade genom borste så de höll sig någorlunda platt mot huvudet och ej står åt alla håll! Har typ affro med mig äckellockiga hår, vill inte ha lockigt hår....


 
 
Orkar ej ta någon med syn på ryggen oh hur långt mit hår har blivit....

Kommentarer
Postat av: Barbara Mattisson

Jätte lång hår !!!
Snygt;)

2013-11-12 @ 16:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback