Dag 2 Något som är olagligt, men som du tycker ska vara lagligt

Något som är olagligt men som jag skulle vilja vara lagligt är självförsvar!


Nu tänker ni nog " de är ju lagligt"

Fast nej, om en tjuv/mördare/vemsomhelst bryter sig in hos dig och du slår denna med ett baseboll-trä eller skjuter den - om denna personen väljer att anmäla dig för misshandel, då åker du på det!



Jag är paranoid så jag sover med ett enormt basebolls trä medvid min säng och en fällkniv på ett säkert ställe där jag på natten lät kommer åt den om någon försöker trycka ner mig!

Jag skulle vilja ha rätten att kunna äga ett vapen och få använda det om någon är på min tomt eller anläggning och gör skada! Bless the united states <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback