Dag 10 Vad tänker du när du hör ordet "vara sig själv"?

När jag hör orden "vara sig själv" tänker jag direkt på att man inte ska spela eller överdriva sig själv.

Nu gör jag det själv ibland men egentligen så stämmer det att jag är bortskämd och ja, aldrigt haft ont om pengar eller kännt mig "fattig" och inte kunna unnat mig en öl eller en bit mat eller varför inte bio? Jag har haft förmånen att få fantastiska föräldrar! <3


Men, att vara sig själv är att göra det men tycker är rätt också - man ska uttrycka sig på ett sätt som man är nöjd med, man ska också göra det man tycker är rätt (så länge det följer svensk lag)! Man lever bara en gång, ta vara på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Maria. P

Svar: :)
hkmama.blogg.se

2013-07-21 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback