Runt grundsjön och tillbaka!

Idag blev det en långritt som var hur mysig som helst! Det får göras om, måste göras om! :D

Red från stallet vid 20 i 12 och kom tillbaka 10 över 1, så tiden var inte överdrivet lång!





Har ridigt lite runt ryssbergets stugby på småstigar både med Colin och Scarlet men idag ville jag upp på berget så sneddade genom skogen och följde sedan huvudvägen högst upp och där genom skogen på en liten stig för att komma ut på E22:an på Ryssberget, som Sara uttryckte de. Bred grusväg med perfekt med snö! där skrittade jag på lite och travade henne sedan för de små backarna som vägen erbjöd och nådde tillslut grundsjön som var jätte fin med is och snö, skulle tagit bild men min mobil vägrade fungera, fick den inte ens att starta! :(

Efter att ha tagit in allt red jag tillbaka på halvlånga tyglar och när det började slutta uppför igen fick hon trava på. Hur mysigt som helst! En perfekt runda som bara tog 1h och 30 minuter och ryssberget blir det fler gånger. åh-yes! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback