Sometimes it has to take time

Förlåt för att det var ett tag sedan men nu har jag varit iunne i en sådan där jobbhärva igen men bara en ´massa jobb! Idag fick jag dock ledigt på kvällen och om en timma naklas julbord på värdshuset. Ska bli gott att köka ett riktigt julbord, inte som de vi har opå Seglarhotellet
 
 
 
Men så har jag haft det jävligt tufft nu ett tag och det måste ändras! BUMS! Men ni som följer mig vet ju att jag jobbar som kock och det är ett skittufft yrke för tjejer, det är otroligt mansdominerat och med en tjej som jag, som jag hört tar plats, är det änju svårare.
 
 
Jag vill därför skirva ut om alla hemskheter jag ör med om och jag ska nu ändra inriktning på min blogg och köra på och berätta allt som händer andra sidan luckan och hur detta yrket upplevs från min sida. Ni kommer därför nu få eran uppfattning om hur jag har det i stockholm att helt ändras. varje gång jag säger eller skirver att det är så kul och jga har det bra, då mår jag egentligen så skit och vill bara typ hoppa ner för ett stup. det är förjävligt här uppe och NÄSTAN allt är hemskt!
 
 
 
Men nog om det nu, nu ska jag fixa mig så kanske det smyger in ett in ett inlägg till innan det är dags att gå ner till värdshuset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback