Äntligen

Efter ca. 5 veckor har jag nu fått min riktiga sovmorgon och den är så jävla efterlängtad!!
 
 
dock synd just nu, för är så trött. men problemet som uppstå även om jag är trött mär jag pillar med telefonen, dtorn eller surfisen är att när jag väl ska sova, då går inte det!
 
 
Men i alla fall, klockan är nu 1 och jag vaknadde för 20 minuter sedan, kan inte ens komma ihåg när jag steg upp kl. 1 eller överhuvudtaget efter kl. 9 på morgonen. Jag so hatar att gå upp "tidigt"
 
 
Nu ska jag fixa iordning mig och sedan göra någonting åt mitt rum, det är verkligen sånjävla stökigt
 
 

Kommentarer
Postat av: Barbara Mattisson

Så ska det aldrig se ut!!!!
Kram

2013-12-16 @ 10:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback