Lätt dressyr!

I fredags va de än en gång dags för dressyren och var lite sen men skrittade fram Buddy ute i det kalla. Men hann inte alls mycket innan det var dags att gå in och hann knappt rida fram. Första gången jag är sen till en dressyrlektion och det var ett HELVETE! Fick höra det några gånger av Pia också men min instats blev skit. Är grymt besviken på mig och Buddy!

Så hårt som jag jobbat med honom kunde han ju gett mig lite gratis när jag hade en dålig dag?! Argh!!

Egentligen är jag inte arg på honom utan bara på mig själv, jag fick skänkelvikningarna och halterna gratis av honom! Han gjorde klockrena halter från traven och skänkelvikningarna i skritt och trav sitter som en smeck! :)

Mitt snygga Agria täcke satt skitbra på honom! Färgen passar fantastiskt! Nu är det 165 för jag skulle haft det till Colin också, men va fan! Köpte det för 95 spänn i typ juni eller nått xD Är jätte fint, bra kvalité och är 


Buddha gillar "Lick It" :D



- Jag får ta och repa mig nu! Ingen dressyr nästa vecka, han får långledigt! Fredag, lördag och söndag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback