Helgens äventyr :)

Så denna helgen var jag en runda i Småland och en runda inom High Chaparral och fy fasiken va fint det är!!


- Känner att jag verkligen har hittat tillbaka till mit fotograferande då jag klickar av bilder PÅ ALLT!!!! :D


Men så kommer en dålig nyhet, skickade ju in min gamla kamera för rengöring och lixom en upprustning om de krävdes så jag har en som vill köpa den. Inte kul är de heller när de ringer upp och säger att den inte går att rengöra utan måste byta hela jävla sensorn. Kostar flera tusen, något som jag inte har tid eller råd att lägga på den kameran. Hon som ringde förslog att jag skulle skrota den. ALDRIG!

- Min Canon EOS 450D är en fullt duglig kamera som bara behöver kompleteras med lite efterarbete i Photoshop. Vilket ingen nybörjare gör. Alltså kan jag inte sälja den. Synd egentligen då det verkligen är en superbra kamera. Men jag får ha den som reservkamera eller liknande så hoppas den får komma hem nästan vecka :)
Mamma kanske kan ha den?

- Eller någon kanske vill ha dom ska ha den till lite hobbyfotografering och som gillar redigering i photoshop? Alltså inte kräver högupplösta, SKITSKARPA bilder varje gång. Som min mamma som fotar för att lägga upp de på nätet och bara likom berätta om sitt liv i bilder och text på en polsk sida där hon har kontakt med sina barndomsvänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback