Vad ska jag säga?

Vad förväntas att jag ska säga? Halva mitt hjärta är tillsalu, ni väljer bort henne..

Jag visste att dagen skulle komma, den dagen då jag skulle säga hejdå. jag hade väntat mig den snart men då föralltid, det hade varit lättare än att se dig åka till ett annat hem eller att se dig kvar. så nära men ändå så långt borta! Jag vill inte detta!! Sluta! Varför händer detta alltid mig av alla jävla människor?


Ja, Steffie ska säljas. ni gissade rätt.. Idag när jag red Buddy så provred dom. Hur jag jag göra? Vad förväntas det av mig att säga? "hejdå!" och le från öra till öra? Jag mår skit!

Hur ska jag kunna se dom i ögonen igen? Om jag inte skulle varit där, skulle hon då sagt till mig när hon var såld? Idag var hon så illa tvungen, hur skulle jag behandlats annars?
NU ÄR DET SLUT! JAG ORKAR INTE MER!

Kommentarer
Postat av: T

Tro inte att det bara är du som har otur med hästarna, det har vi alla någon gång så sluta gnäll :)

2012-02-06 @ 11:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback