jävla buss, jävla tåg - screw kollektivtrafiken

Asså, nääää!!
Nu får fan blekingetrafiken skärpa sig! Fy!!!

Idiotbussen var för det första försenad från att skulle gå 24 till att gå 31. Och så är man på stationen 36 och kutar ut på spåret för att se de jävla tåget gå!
Då är inte några av klockorna på stationen 37.
Borde dom inte ha kontakt och vänta på en buss? Borde dom inte ställa alla klockor lika?

Klockan på Karlshamns resecentrum går typ 20 sekunder före min, och den innomhus några få sekunder efter. samma sak i sbg, klockan ute är nog några sekunder före min. Men alla står samma på klockslagen då det är sekunder!


Idag handlade det om iaf minuter eller minut! Jävla idioter!!

Är så jävla glad att jag slipper blekingetrafiken snart - förhoppningsvis!!

Nu är ju tågen öresundståg som ägs av danskarna. Men jävla skitstövlar, allihop!!!! Nu är jag ju inte hemma förren fucking 6 PÅ kvällen. Efter en jävla heldag i serveringen och sprungit som Satan!

Kommentarer
Postat av: frida

Nä tågen är väl inte att hurra över:P

Vänta bara tills snön kommer! Ännu värre :/

2011-09-23 @ 08:25:07
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback