Buddah

Jaha, jag vet inte varför - Buddy har aldrig varit min typ av häst.

Allt har känts fel med honom men helt plötsligt bara typ klickade det mellan oss. Red dressyr tredje gången jag red honom och Pia Sohl tyckte att jag red honom bra :) Det känns super! Kanske min nya framtids favvo? Får se hur han är att hoppa nu också ;) I skogen är han mysig, har ju redan ridigt honom i skogen innan jag tränade på banan.


Han är supersöt på denna bilden :)



Höger sida (bild från i våras - när jag red honom första gången)


Vänster sida (samma dag som ovanstående)


Mysig bild från skogen [Samma som ovanstående - och han har ett vanligt tränsbett]

Nu går han på gummiklätt rakt pelham - fast utan kedja:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback