Footpain and nice sunsets

Tjenare, alcatraz-bo här ;D

Jobbat idag - mina fötter mår som sagt inte så bra. Tänkte ju mig inte att sätta igång direkt så imorgon blir de tofflorna från skolan som gäller. Tr att man har en reservplan xD

Började med att designa mackorna - typ sillmackor och sånt ^^
Sedan gjorde jag örtsmör, panerade kött, parerade kött och delade upp det. Finns massor att göra och har gjort mycket. I börja kändes allt jätte stelt men sedan blev de bättre, när vi skulle gå hem - Stephanie och jag - kändes allt perfekt :) Jag fick ju inte direkt laga mat men det kommer. Tur att jag slipper börja i disken xD Haha ;) Imorgon blir de jobb klockan halv 12 och mackgöring xD Haha

Sitter här på hamnen och fotar solnedgången som går ner över Hörvik och Krokås. Eftersom jag inte fått fingrarna ur röven än och köpa mig ett mobilt bredband kidnappar jag hamnen nu! Går precis lika bra! :)

Vill ni se de kassa fotona?

Här kommer de:
Helt oredigeeraade - endast namn på










Och så en sliten och frusen Maria ;)


Mer kommer imorgon xD

Kommentarer
Postat av: Linda Sjölund (foto)

Vacker solnedgång :)

2011-05-23 @ 16:28:07
URL: http://lindasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback