I DID IT!!

Jag har lyckats med mycket idag ;)

Gör mera varje dag och förra helgen stekte jag spätta och lax.
Blev 2 spätta idag och det är super! Ju mer jag vågar - problemet är ju att jag inte vågar. Jag är feg för att dom ska "slänga" ut mig om jag gör fel. Dte är mitt problem! Usch, men det har gått bra. Tror Leif tycke det var bra att jag tog eget initiativ (garh, stavning?) och tog fram 2 spättor och panerade snabbt med mjöl och började steka och allt. Fick hjälpt med hur länge dom typ skulle vara i ugnen.


Btw. Sitter här och mumsar på farmors egna jordgubbar och grädde - supergott. Ska skriva upp och fota en grej jag älskar att göra med jordgubbar, grädde och socker ;)



Bara för att datorn CP så får bilden vänta lite, kanske inte för er men för mig :/


BUS möte igår och är det inte typiskt att jag klipper gräset och då slänger en blick på klockan. HELVETE!
Hann när hälften var klart, så jävla typiskt! Och hade en pratstund efteråt med Ulrika om efter sommaren och jag känner mig pepp inför starten igen. Nya tag! :)
     Men alla ska veta att det är inget lätt jobb, trodde det var litte lättare eftersom Ulrika aldrig besvärat oss med hur tufft det är och vissa dagar vill jag bara hänga mig i ett träd eller låta gevärspipan trycka mot gommen och så trycka av. Fy fan.


Imorgon är en hemskt dag - eller egentligen inte.
Imorgon - för 15 år sedan föddes Mister Bogart <3

Bogart blev bara 13 - det är hemskt!!
Och tänk Sam, Sam blev inte ens 10 år gammal. Han var 9! Han hade levt i 9 år!
Det är så fruktansvärt att det inte är sant. Har inte skrivit om Sam eller Bogart på sistone. Inte någon. Inte Nettan heller. Fast det var hennes födelsedag i slutet av Maj. Det blev helt enkelt inte av.. :(
Jag älskar er <3<3 För alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback