Freeedag men inte så mycket freeed..

Freeedag men inte så mycket freeed..

Denna dan har vatt kass, det har inte varit något positivt med dagen.

Började vid 11 - slutade vid 8:45.
Varför jag skriver detta är för att jag ska själv veta när jag slutade/började då detta ska skrivas i massa papper och skit!

Allt har gått fel idag, allt har varit kass, fått så mycket skit att jag bara ville skrika och gå därifrån men det är ett arbete som jag måste ta på allvar och höll igen alla svordomar och liknande. Jag försökte inte göra något som kunde tolkas som fel men fan heller - det sket sig iaf. Men men..

Igår när jag kom upp så blev det 2 glas vin med farmor, farfar, Björn och Micka. Enda vinet som jag tycker är sådär super gott är Tre Appor - Annars är jag en ölmänniska ;) Det hade ni aldrig kunnat gissa va? Haha - självklart är jag en ölmännsika! Och rensprit - här sups det som man ska! Hehe! Nejdå, inte alls.. Är inte ute o festar varenda helt eller annat men ibland så är det helt enkelt fest och då är det fest!
Med risk för att detta kan misstolkas så säger jag såhär;  Aldrig fast sån baksmälla så man knappt kan gå ut, aldrig varit medvetslös, aldrig druckit så mycket att jag inte kommer ihåg, aldrig låtit andra supa mig under bordet. Tål en hel del ska jag tala om! :D


Haha, fan va allt blev fel! Men en annan grej att skratta över är att jag - JAG! - tittade på Sex and the City igår. Filmen då.
Började på 2an imorse och ska fortsäta ikväll ihop med ett choklad och en Coca Cola - me loooooove <3

Men jobbet? Jisses säger jag bara! Även om jag gjort massor av rätter - säkert skickat ut 15 Hanötallrikar.
Har nog skrivit allt vad det innehåller men 3 sorters sill, räkor, lax, gravlaxsås, ägg, potatis, citron, dill. Dom är skitstora! Skulle aldrig orka en sån! Men även om det var mycket positivt så väger det dåliga över och allt känns meningslöst. Jo - det är sant! Kommer en dag imorgon, hoppas att den blir bättre!


Kvällsolen är så stark att min Über-känsliga web cam inte mår bra och kan uppfatta! Inte ens om jag ställer om allt! Men men

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback