Vila i Frid <3

Idag, den 2 Juli 2011 säger vi adjö till Felix.
Han fick tyvärr ta sina sista andetag på Helsingborgs djursjukhus - han orkade inte längre kämpa.

Jag orkar inte längre kämpa!


Dom i Näsum skickade hem medicin och foder - Knappt 48 timmar senare fick han köras till Helsingborg.

Min katt är död, min Felix är död!
Jag har gråtit hela dagen, fått gå hem från jobbet.

Sitter här nu, vet inte vad jag ska göra.Vad fan ska jag leva för?

- Jag såg att han var sjuk tidigt men kunde inget göra.


Sista gången jag fick hålla om honom, pussa honom, det var i tisdags morgon. TISDAG! Idag LÖRDAG finns han inte mera, jag vet inte vad jag ska göra.

Jag tittar på klockan om och om igen, räknar minuterna

Nu är det slut, jag ska inte närma mig några djur. Alla bara dör. Nu är det slut med djur!



Fan - jag älskar honom så. Det gör så jävla ont att veta att idag - lite innan 2 så dog han.


Din tjåååckiz - jag älskar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fy vad hemskt :( så hemskt ledsen! Så oerhört fruktansvärt.



Vad var det som var fel med honom?

2011-07-02 @ 18:15:57
URL: http://lindelou.blogg.se/
Postat av: miliannnn

Du har sån jävla otur hela tiden! :c

2011-07-02 @ 20:10:22
Postat av: frida

Näsums veterinärklinik har jag inte mycket för! Vaccinera = ok men inte om dem verkligen är sjuka.

Söta Felix<3 Tröstkram<3

2011-07-02 @ 23:15:30
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback