Sorry

Förlåt för jag är så oaktiv men jag arbetar!

Jag har inte heller orkar alla dagar - jag saknar min katt något oroligt <3

Sedan sitter jag här utomhus, kl. 1 på natten med en dator utan batteri och det är så svinit kallt att jag fryser så jag skakar! Allt är skit!


Träffade dock ett par som jag snackade med, stod säkert där uppe vid fyren i 1 timme. Han såg att jag hade ett stativ och snäll som jag var lånade jag ut det. Han hade en nätt systemkamera. Det var en Pentax, snygg modell faktiskt! :) Som seglade. Snackade om Hanö och om resten av världen - medans han lånade mitt stativ för att fota fyren med lång slutartid. Har aldrig gett mig på det för vet hur svårt det är att få det bra och inte få för många "vita fläckar" - alltså ställen utan någon information! ;) Fattar ni inte vad jag menar så strunta i det.

Bjussar på en bild:

Brrrrr - KALLT!!!



Å, vilket jävla väder asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback