Shopping och motion

Haha, nu jävlar!

Körde till K-stad och det blev in Yosemite X-trail 26"

Cyklade en runda nu ikväll - så lätt att cykla ¨på asså!
Cyklade banvallen bort till getabjär - därifrån ner till hosaby björket och så 70 vägen till Markasträtet med ett stopp hos Åsa. Hon var ute så snackade en stund med henne och sedan hem. En runda på 8km och som tog under en halvtimme [pausade träningsappen när jag pratade med Åsa]
Så skönt det var att cykla - herregud! Moppen fel att jag är lat ;)
Funderar på att cykla till Nogersund imorgon - ska ju jobba så ska med båten. Lätt packning egentligen. Extern hårddisk och kanske reflexskärmen! :)


Och vet ni vad som damp ner i min brevlåda?
Min reflexskärm 5i1 från tvspelsweb.se ;) Beställde den i söndags kväll och fick den idag - tisdag - på posten. UNDERBART! :D:D



Anledningen till den fula loggan och de fula bilderna är att jag sitter på den stora datorn hemma då den andra är på Hanö och samma sak gäller kameran så det är fula mobilbilder och en kass dator utan min stämplar med min logga. ;) Men men :P


PS. fick reda på en sak om Steffie idag - fan me!! :(

Kommentarer
Postat av: frida

Vad är det med Steffie? :(



Roligt! :) Lust att fota mig någon gång? Aldrig "modellat":) Verkar skoj! :D

2011-07-29 @ 14:18:27
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback