Både dåligt och bra :)

Nehe, inget jobb i helgen.. Någon som vill hitta på något? ;)


det strulade md kommunens möte, de ska ju inte ha de förräns nästa onsdag så då får vi besked på torsdag skulle jag tro. Shit asså.. Det skjuts upp och jag blir bara ännu mer nervösare.. Tänk om jag gör fel? Jättefel?!
Får panik bara jag tänker på de!


Igår red jag lite på Sam, han var ganska trött, och efter mig fick Mathilda rida lite. Första gången på en häst och hon skötte sig fint, Sam var underbar. Höll bara ett halt varv och efter 2 varv red hon själv. I skritt då :) Så duktiga var dom och hade de inte varit för sadeln så hade hon haft en skitsnygg sits. Är man inte van så fuckar sadeln upp sitsen, tro mig!

Och sedan blev de hoppning och höll på att flyga av 2 gånger! Haha ;) Ena gången så stannade hon för då var jag inte riktigt klar innan hindret så det var helt mitt fel. Tar på mig de fullt ut och hon stannade mjukt så jag tog emot mig på halsen hennes. Sedan red jag en volt och hoppade de utan problem. När jag sedan travade henne efteråt så skulle jag trava över en planka som låg på marken, PÅ MARKEN, och hon typ tvärnitar och flyger åt sidan. Knäppo häst ;P

Det blev väl plank på typ 80-90 kanske? Rekord på Steffie :D


Bilder på Sam med både mig och Mathilda kommer, och även då bilder på Mattis och Elin när de rider Pastis och Mackie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback