Calle Kristiansson

Calle, du berör...

Jag har nästan hela tiden sagt att jag inte gillat Calle och det har varit hela hans stil. Inte bara blygheten utan hela han, men det är hans stil.
Jag sa att jag ska se han bara för att jag ska ha lite foton, inte för att jag gillar honom men vet ni var jag hamnade? Längst fram, 1 meter från honom och jag gillade honom. Han utstrålade en sån energi, inte som Erik som skuttar omkring. Av hans energi blir man energisk och skrikig men inte av Calles. Det var en sån skön atmosvär, inga tokskrek. Inga tryckte. Alla sjöng med och följde med.. Det var en helt annan känsla och det berörde mig =)
Dom hade en sån liten trappa upp till scenen för alla små men där satt även tonåringar när Calle drog igång, jag satt på översta steget och ja, var kanske 1 meter från honom och då i samma nivå som honom :)
Han har verkligen förändrats, det Stoffe berättade för mig (han träffade och såg Calle spela innan han var med i Idol) så var han verkligen ENOOORMT blyg och bara satt och spelade på sin gitarr och sjöng lite. Nu hade han bra kontakt med publiken, han behöver nog bara le lite mera. Han såg sammanbiten ut.

Jag har helt ändrat uppfattning om Calle!


Calle på scen


Erik på scen



Calles autograf ;)


Kommentarer
Postat av: frida

Vill ha autografen! Jag älskar Calles musik! :)

2010-09-26 @ 16:55:48
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback