God morgon

Lördag morgon...än en gång...

Har vaknat för nästan en timme sedan och väntar på ett mess från Vicky att hon är klar. Ska då köra ner till stallet och släppa ut pollsen :)
Sedan ska jag duscha och så kanske jag ska in till akuten, jag vet inte. Det beror på hur armen "mår" efter jag har tagit ut Missy. Det kan bli värre eller bättre.
     Sov utan bandaget inatt och jag vred mig mycket pga att det gjorde ont. Svullnaden gick som tur va ner också, men det gör mer ont i armen. Precis som om jag har fått stora blåmärken som är superduper känsliga. Det gör sjukt ont! Så jag har själv lindat armen nu, mamma och pappa sover fortfarande så det är som vanligt när jag ska till stallet på mornarna ;)
Nu kom ett sms, troligen från Vicky..

Så sticker till stallet nu.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback